maandag 2 april 2012

Blog op www.kindermodeblog.nl

Romy in Little Feet van Klein & Stoer

By On 27/03/2012 · 3 Comments
Door: Sanne
Neon. Stoer. Skinny. Pink. Boyfriendjeans. Zomer. Hip. Girly. Uniek. Dit waren de woorden die in mij opkwamen toen ik dit ontzettende gave broekje van Little Feet op Klein & Stoer zag. Laten dit nou net de woorden zijn die ik het belangrijkste vind als ik een broek wil kopen, niet alleen voor Romy maar ook voor mezelf. Ik voelde de vertrouwde kriebel in mijn buik en dit betekende dat ik dit broekje MOEST hebben! Ik ben al een hele tijd fan van Little Feet -het broertje/zusje van Moodstreet- en dit merk staat zelfs in mijn kindermerken top 3!
Ik was zó gelukkig dat ik dit gave broekje van Little Feet mocht ontvangen van Klein & Stoer, waar ze overigens nog veel meer leuke dingen van Little Feet en andere toffe merken hebben. Ik vind de kleurencombinaties heel erg leuk, zo hebben ze bijvoorbeeld donkerpaarse blousjes met neon-oranje of roze. Ik heb al veel dingen van dit merk in Romy’s kastje hangen en ik was dan ook ontzettend blij om dit broekje er aan toe te voegen! Ze hebben ‘m ook in het turquoise….zucht♥ Ben jij een jongensmama en opzoek naar vrolijke, originele jongenskleding? Echt, dan moet je naar de collectie van Little Feet kijken!
Romy in Little Feet van Klein  en stoer
Romy in Little Feet van Klein  en stoer
Romy in Little Feet van Klein  en stoer
Klik hier om naar Little Feet bij Klein & Stoer te gaan of neem een kijkje bij één van de andere geweldige merken die deze webshop verkoopt: Klik hier
Wat vind jij van Little Feet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten